HEM  ARKIV  KONTAKT

SLÄTTADAMM

Så här ser min höst ut.
När jag tog mig upp till västkusten för några helger sedan tog jag en regnig promenad vid Slättadamm. Där är det så fint och stort. Jag har lärt mig stigarna nu, så jag går inte vilse längre. Allt gick i en färgskala av grått med några enstaka röda blad och bär kvar. Jag lyssnade på podradio och försökte ta selfies men misslyckades.
 
Nu lämnar jag hösten bakom mig och välkomnar vintern. Det är min första svenska vinter på två år, men jag ska nog klara det. Med en rustning av levande ljus, filmklubbar, fina kamrater, yoga, varma soppor, körsång och massor med kaffe ska jag nog klara av det.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lina

Dessa bilder gillar jag, de sprider lugn!
Vart har du befunnit dig de två senaste vintrarna?

2014-12-06 @ 13:44:16
URL: http://rivnafasader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback